Angående väntan

Sitter och väntar på att termometern vi stuckit in i en vildsvinskarré ska uppvisa 85 grader. Borde kunna ske närsomhelst. Om det inte är som med bebisar, att det blir klart när det själv vill.
Har blivit grymt taggad av en tjejkompis nere i skånelandet som bara lagar god mat och dricker gott vin mest hela tiden (cerkar det som) och som dessutom sitter på ett lager lammprodukter. Inte.Rättvist.
Men! tänkte jag och insåga att det fortfarande ligger arga grisar i frysen och väntar på att bli uppätna. Vi hade ju lite otur med det där eftersom jag blev hysteriskt illamående lagom som vi hade fixat iordning en vild köttfärssås och efter det kände mig lagom grön i ansiktet så fort det pratades om vildsvin. men jag har kommit över det och fått kroppen att inse att det bara var hjärnan som spelade oss ett spratt. Och mina hormoner.

Nu var det klart! Jag sa ju det!
Återkommer senare med helgens bravader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0