Hmm

Borde man inte känna ett tryck om Pyret håller på och klämmer lite på diafragman?
Det enda jag märker egentligen är att jag helt plötsligt inte kan andas lika obesvärat längre, oavsett om jag ligger på sidan eller på rygg eller står. Eller om jag har näsan full med nässpray eller inte.
Och så rätt vad det är så släpper det.

Pyret, jag tror bestämt att vi måste prata om det här. Och ditt nya intresse för mina revben.
Jag behåller dom gärna där de är just nu nämligen.
Men kom ut så ska vi pratas vid litegrann.

Annars har vi hälsat på K&O's söta son idag.
Och gått långpromenad, så pass att jag var tvungen och småsova i en halvtimme när vi kom hem för att orka med bokklubben. Jag tror vi kom fram till att vi inte tyckte jättemycket om den här boken heller. Eller, vi gillade väl sättet den är skriven på (eftersom typ allihopa lyckats sträckläsa den) men var helt överrens om att kvinnstackarn hade behövts ruskas om ordentligt både en och två och tre gånger. Allihopa blev vi lite nedstämda av den också, för vi tycker så synd om tanten. Nästa bok blir den här. Det ska också bli spännande. För det är verkligen inte den feel-goodbok som vi skulle behöva läsa just nu :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Du, det är inte förvärkar då som påverkar andningen?

2010-10-03 @ 22:53:02
Postat av: Emma

Jag vet inte... Kan man ha förvärkar utan att ha ont?

2010-10-04 @ 09:02:21
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/
Postat av: Karin

Absolut! Mina förvärkar gjorde inte alls ont utan var mer irriterande, tog andan ur en och gjorde magen stenhård. Förvärkarna börjar oftast högst på och går neråt. Värkar känns mer långt ner i magen och ut mot ryggen. Förvärkar är ju ett sätt att träna livmodern inför vad som komma skall och övning ger färdighet! =)

2010-10-04 @ 11:36:24
Postat av: Emma

Jamen dåså! Det förklarar ju en del, eftersom det kommer huxflux och försvinner på samma sätt.

2010-10-04 @ 13:37:49
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0