Lågvatten

Jag har varit lite låg idag.
Misstänker starkt hormonella orsaker, kommer köpa godis imorgon trots att jag vet att jag inte borde göra det.

Eric var iväg en stund och arbetade, under tiden sov jag och lillfisen nästan en och en halv timme (eller, tills mormor plingade på dörren halv elva) och lämnade assietter och släktträd som hon lovat mig.
Sen kom Eric hem med lunch, vi drack lite kaffe och så gick min älsklingar iväg till audiologen för att skaffa ordentliga saker till Eric (väckning, barnlarm, plingplonglarm, sånt som man kan behöva ha) och jag stannade kvar hemma och läste tidningen i fred (eeh, LYX!!).
Efter en stund hade jag fått energi och städade fram köket och gick iväg opch mötte kärlekarna på sjukhuset, sen promenerade vi runt lite, köpte kuvert till tackkorten som vi hoppas kommer imorgon och kollade lite på Village.
När vi sedan kom till vår gata i stan mötte vi upp MamaMu som hade fyra icakassar med urvuxna kläder till oss från en kollega. Rätt mycket tyckte vi om, och resten skickar vi vidare. Win, win situation :)

Ska se till att det kommer fram en önskelista till hon damen som fyller ett år i slutet av oktober också.
Men först ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0