Om dagens bravader.

Idag fick jag sova till kvart i elva.
Herregud, när man går upp med barnet varannan morgon är det så skönt att ha hela dagen fframför sig, så när man får sovmorgon känner man sig nästan lurad på halva dagen. Måste säga till Eric att väcka mig senast halv tio nästa gång det är sovmorgonsdags.
Efter att vi ätit frukost åkte vi först till Marieberg och kikade på födelsedagspresent till svärmor.
Hittade ingenting. Märkligt, med över hundra butiker liksom.
Så vi åkte tillbaka in till stan, trotsade småregnet (DÅ småregnade det) och gick upp till city istället.
Ramlade in på Lauras house, en sån där typisk inredningsbutik med alldeles för mycket saker.
Men det finns endel guldkorn också, svärmor är bra på att hitta dom.
Och dessutom hade de bytt plats på lite saker så det hade blivit enklare att hitta därinne.

Eventuellt har jag hittat Alvas ettårspresent där inne.
Måste bara tänka på hur jag spenderar pengarna jag har kvar den här månaden.
Men, det kan bli en tur kanske redan imorgon, jag tror den skulle passa damen perfekt!

Under kvällen har vi haft svärföräldrarna här på mat och nu när regnet öser ner tänkte jag ta det sista vinet och sätt mig framför ett sommarprojekt. De gamlaa inrednignstidningarna.
Nu ska det rivas ur det som skall sparas, resten går till pappersåtervinningen!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

Ramen är från Ullared men jag har sett liknande, om inte till och med finare, på lågprismagasinet vid marieberg. de är inte särskilt dyra ute! det är jättesmidigt med en ram med flera foton. bra mycke enklare att fixa till än massa småramar att behöva spika hål till =)

2011-08-11 @ 10:51:29
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0