Timmen som försvann

Inatt har jag faktiskt bara varit uppe två gånger! klockan tolv och klockan två.
Eller, jag var uppe ett par gånger mellan fyra och sex också för att Alva brukar vilja äta med två timmars mellanrum, men hon sov varenda gång jag var uppe så jag kunde lugnt och fint sova mera. Älskade skruttunge <3
Klockan sex var det dock dax, och eftersom hon visade klara tendenser till att vilja vara vaken gick vi ut i vardagsrummet och lät Eric sova (jag fick ju liksom sova länge igår). Till min förvåning inser jag att klockan inte alls är sex. Klockan är sju. För inatt ställde vi om klockan! Hurra!

Klockan nio ungefär somnade skruttan igen och jag och Eric halvsov en stund och kikade på våran unnderbara unge istället för att gå upp och äta frukost, älska helger!

Nu sitter Eric och leker med Alva på golvet och jag viker egentligen tvätt, bara så att ni vet.
Ja justdet, jag dricker kopiösa mängder med vatten också, för min chef har sagt att när man är förkyld ska man dricka mycket vatten för då blir man frisk och på tisdag vill vi var friska för då ska vi faktiskt babysimma!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, på tisdag MÅSTE vi alla fyra vara pigga och krya. Jag har nojat som bara den nu på förmiddagen "hostade inte Edvin lite väl mycket?", "han är väl inte varm?" osv. Vill verkligen inte bli förkylda nu!! Ska bli så spännande med babysimmet! =)

2011-03-27 @ 14:20:31
Postat av: Emma

jamen typ!! Alva är ju pigg men snorig (okej... för tillfället rätt trött, men det har nog mer med att hon varit vaken i drygt tre timmar att göra). Så imorgon stannar vi inne mest hela dagen för på tisdag morgon är.vi.krya!

2011-03-27 @ 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0