Julen snart avklarad

Kära du, God fortsättning!

Nu har vi ätit nonstop i fyra dagar.
Först hos mormor, sen hos farmor, sen hos mamamu.
På juldagen blev jag dyngförkyld och orkade knappt sitta upp. Dessutom blev det snöstorm. Att åka hem tog en timme (i vanliga fall ungefär 25 minuter). Har fått umgås med dem jag älskar mest och fåt finfina julklappar.
Nu är Älsklingens famlij på ingång, men det blir ingen julmat den här gången utan bästa kycklinggrytan.
Borde vi ha köpt grönsaker? Älsklingen lyckades precis bygga ihop mitt änglaspel, fnissade nöjt när han lyckats.

Jag hade jättebra idéer när jag startade det här inlägget, nu kommer jag inte ihåg en enda. Fortfarande paltkoma i huvudet? Nej... jag tror jag löser lite korsord istället i väntan på att svärfamiljen ramlar in. Vilket borde ske vilken sekund som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0