nedräkning!

På fredag smäller det! Då börjar födelsedagsfirandet.
Jag är klar med.... typ ingenting. Handlar och bakar på torsdag tänkte jag. Fast ska gå iväg till ica ikväll och beställa kallskuret. Annars håller jag på och hämtar mig från Stockholmsbesöket jag gjorde med MamaMu i lördags.
Var helt färdig när jag kom hem vid nio, slocknade i soffan i slutet av Matrix och blev buren till sängen.
Men det var dt värt, för nu är julen verkligen på ingång! Fick så mycket julstämning i kroppen att det räcker halvvägs till jul. Sen är det bara att fylla på med knäck-kokning, ljuständning och stora doser julmusik.

Eftersom jag skulle vara i Stockholm hela lördagen pyntade jag lite i fredags. Köpte en "gran"girlang med ljus i till balkongräcket. Den satte Älsklingen upp medans jag var borta och... den räckte ju tre fjärdedelar av räcket... Tydligen är vårat balkongräcke längre än 5 meter. Nåja, bara att köpa en till!

Nu mysa klart med frukost, tända ljus och Cecilia Blankens Jul-spellista från spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0