Ang lager och födelsedagar

Det ligger ett klipp ute på Youtube på en truckförare som kraschar ett helt lager fyllt med sprit.
Två saker förbryllar mig, hur tänkte han? och hur kunde han klara sig med bara stukad fot?
Det där är min värsta mardröm, att hålla på och köra ute på lagret och helt plöstligt få med sig ena pallställaget.
Alltså, det skramlar på rätt bra när bara någon kartong faller, och våra truckar som är öppna. Nej, det här med att välta pallställage tänker jag undvika.

Annars närmar sig en födelsedag. Jag blir visst 25 i år och det ska ju firas!
Satt och skissade på inbjudning och önskelista igår.
Alltså... hur mycket ha-begär kan man ha efter 25 år?!
Jag blev nästan lite illa till mods när listan bara blev längre och längre. Så jag påbörjade en.. personbeskrivning kan man säga, där jag istället skrev vad jag tycker om så för inköparen tänka till lite själv. Jag är minsann smartare än somliga tror!

För övrigt har det inte hänt så mycket i helgen, arbetshelg liksom.
I lördags tittade vi på fotboll. Jag tappar suget på fotboll när det inte gäller något kval längre. Barca-Mallorca var inte all något speciellt. Och igår var det fullt ös på kvällen, först orientalisk dans med Ellinor och sedan sen Fars dags-middag (kyckling, ris och currysås och äppelpaj till efterätt) hemma hos pappa och systeryster.
Somnade strax efter att huvudet träffat kudden vid kvart över elva och försov oss imorse.

Nu ska här vikas tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0