...efteråt

Vi åkte till IKEA!

Och in på "centrat" eller Mariebergs Galleria som det heter numera.
Egentligen fanns det en enda sak som jag behövde skulle köpa, strumpor.
Lider av total brist eftersom vi inte orkat ner i tvättstugan. Jag köpte inte en enda strumpa.
Jag köpte mig istället ett par skor. Och vilka skor!
Ett par varmfodrade, ankelhöga, remförsedda skönheter från Scorett.

Så nu är jag lite fattig igen.
Men vilken fantastisk känsla det är att behöva bli fattig för ett par skors skull (jag är hemsk, jag vet!). Köpte också en blå stickad tröjklänning och två halsband på H&M.
Var även in en snabbis på Clas Ohlson för att införskaffa mer förvaring. (Vad gjorde jag innan jag upptäckte Hammarplast!??). För en gångs skull var det jag som handlade och inte Eric.

På Ikea köpte vi mycket mer än vi tänkt (som vanligt), matta till hallen, tre vita korgar (hysteriskt sneda och vinda upptäckte vi först här hemma), och nytt hyllplan till bokhyllan. Samt en sånhär som fungerade på ett ungefär som jag tänkt mig (nej, inte helt. Men den fyller sin funktion).

Nu ska jag intressera mig för Per Morbergs matlagning och lägga ansiktsmask.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0