Om gårdagen

Sitter uppkrupen i soffan och myser med tända ljus och... fotboll..?! (Älsklingen tittar).

Är sjukligt trött efter gårdagen med 50-årsfest hos Pelle&Bella, vi var hemma kvart i två fast jag inte tänkt vara senare än ett därifrån. Men så kan det gå ibland! Synden straffar sig själv. Vaknade dock i morse när klockan ringde, snoozade bara en (1) gång, vilket skulle kunna vara rekord. Dessutom bråkade magen med mig hela dagen (mensvärk, träningsvärk och magknip samtidigt rekommenderas inte).

Följaktligen har jag varit helt slut idag, ätit hamburgare till lunch och pizza till kvällsmat.

Umgicks med Frida, Sven och Finaste fröken O i kväll.
Frida bakade inför sitt kalas imorgon och när jag dök in efter jobbet satt killarna och kollade på Idol från igår...
Sedan lekte jag och fröken O med klossar och lekte hund och kramades mest hela tiden. Hel vansinnigt att hon är mer än ett och ett halvt! I förrgår var hon ju nyss hemkommen från BB?

Nu ska vi visst kolla på Transformers.

Kommentarer
Postat av: Frida Theolinda

Jag vet, lilla stumpan så söt och rar. Tänk att hon blivit så stor och duktig. Bäst i världen. Synd att du missade dagens bakverk. Ska lägga upp en bild på cheesecaken. Den blev vrålsnygg!



Själv somnade jag när ni gått. På soffan. Var sååå trött. Måste varit nya pillrena.

2009-11-22 @ 21:36:17
URL: http://mittegetlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0