Stolt...

...ägare av in full regalia!
Hurra, hurra, hurra, hurra!!!

Andra bra saker som skett och händer idag är:
- Fröken O fyller två!
- Fridolin och fröken O och Sven är med i värsta stora superbra artikeln i NA.
- Jag behöver inte göra lunch, för vi var hos Mamamu och käkade och fick matlåda med oss hem igår.
Och! Det regnar inte (än) utan är ganska varmt ute och jag har sett solen!

Har även lyckats inhandla en födelsedaqgspresent till fröken O, men jag kan inte berätta än, eftersom hennes mamma läser här ibland, och det vore just snyggt om hon fick reda på det i förväg.
Jag handlade dessutom typ hundra andra grejjer som jag egentligen inte hade tänkt köpa... Men det kan ju inte gå smärtfritt jämt.
Nu ska jag snart värma mat, göra sallad och koncentrera mig på fina fina Ola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0