Det börjar klarna!

Oj, oj, oj. Kära vänner.

Nu börjar det klarna, runt Pyrets spjälsäng alltså.
Vi köpte (och monterade) ju en säng från IKEA här i torsdags, och så köpte vi tidigare ett par bilder som vi ramat in och hängt ovanför sängen. Och nu börjar vi bli klara med spjälskyddet. Och ni må tro att det boas i hela huvudet nu.
jag har börjat tänka på nya gardiner till vardagsrummet, jag som väldigt sällan tänker på gardiner för att det är så förbaskat tråkigt.
Men!
Såhär kommer nog Pyretsskydd se ut. Eventuellt såhär, men jag känner mig osäker på att det blir fickor inne i sängen (är det verkligen bra ur säkerhetssynpunkt?) och närmare sexhundra kronor för ett spjälskydd känns ju väl kraftigt.

Annars igår så hittade jag något som jag höll på att dö för (inte bokstavligt). Jag har hittat Pyrets första must-have och skickat mail till mostrar och morfadern. Jag höll på att börja gråta, på riktigt.



De finns i grått också. Tillochmed Älsklingen tyckte att de var ett must-have. Vi tänker så otroligt lika han och jag.

Nu ska jag dricka upp min apelsinjuice och sen ska jag pussa på sömntutan innan jag åker iväg till arbetet.
Ikväll blir det tårta, hurraaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0