Stress!

Vi har idag varit utan telefon och digital-tv sedan torsdagen den 12 augusti.
Sedan tisdagen den 17 augusti har vi inget internet.
Telia har fuckat upp min (och Älsklingens) Iphonebeställning, så från och med den 25 augusti har jag mitt telefonnummer hos Telia, ett simkort som är från Telia och en telefon som är operatörslåst till Tre. Och just det, det är fortfarande 5-6 veckors leverans på min Iphone. Älsklingen har en telefon som inte är operatörslåst.
Telias kundtjänst suger. Dom vet inget, hör inte av sig när de säger att de ska och jag blir skitstressad.
Jag skulle vilja koncentrera mig på att beställa saker till Pyret. Att lägga in räkningar. Att lägga in de första månadernas föräldraledighet. Istället måste jag koncentrera mig på att inte blodtrycket ska gå i höjden. Att Pyret inte ska bli stress-skadad. Jag försöker koncentrera mig på att inte gå omkring och vara arg hela tiden, för det tar så djävulskt mycket energi. Och jag har en tendens att bli otrevlig när jag är arg.
Jag blir så sjukt stressad. Och jag orkar inte med det nu när jag har gått in i vecka trettioett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0