v 30

Herregud!
Idag är det vecka trettio!
Om ungefär 10 veckor är jag mamma!

eh.... det tar så lång tid att fatta att man är gravid, jag har fortfarande inte riktigt gjort det.

Annars har jag tagit helg nu. Arbete först på måndag igen. det firades med en kalldusch, det är åskvärme och noll syre ute, vi har korsdrag i lägenheten och det märks inte. Och ajg är hungrig. Men det kan avhjälpas med en macka till och lite böner till Älsklingen. Det behöver inte ens lagas här. Jag går med på att köpa pizza.

Och just det, vi har ingen hemtelefon sedan igår någon gång. Och ingen tv via boxen. Men signalerna är helt som de ska säger Telia. Förmodligen är både boxen och telefonen gravida, för då är allt lite konstigt men fullt normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0