Äsch

Jag gillar snö.
Faktiskt.

Men nu börjar det bli lite tjatigt med snöandet.
Det är som lättare att njuta av snö om det är solsken och ett par fyra minusgrader.

Just nu är jag i en liten neråtspiral, jag verkar återigen vara påväg att bli förkyld, sover som en stock på nätterna (har de senaste nätterna inte vaknat av snöplogen. It's been a while...), men vaknar ändå trött och omotiverad.
Saknar mina systrar, speciellt Öbon (eftersom det tar längst tid mellan gångerna man får träffa henne), saknar min mamma, saknar kusinen och liten P (nu jäklar tar jag tag i det här!).
Detta samtidigt som det är stiltje på jobbet (utom idag, vad är det för fel på folk? Vad hade de ute i snöstormen att göra?). Skönt att det är semester snart och Sälenhäng med Gudsonen och hela svärfamiljen.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster Rödhår

Emma kom så leker vi!!!!!! jag saknar dig massor!!!! <3

2010-02-06 @ 23:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0