Färg, eller inte färg..

När jag och Älsklingen flyttade ihop blev det en mindre... Kollision... på en front, inredningen.
För fem år sedan var jag ungefär som en Indiska-butik. Starka färger, guld och snirkligt krockade med ärvda saker (pelarbord, kökssoffa, runt slitet köksbord i pusselstil, porslinshylla..) och jag köpte utan att tänka efter. Okej, det sista inträffar fortfarande idag.
Älsklingen... var grafisk, strikt och beige/gråskala. Inte riktigt lika.

Idag har vi närmat oss varandra, han som inte överhuvudtaget kunde överväga snirklar ens på kuddfodral för fem år sedan, får verkligen slåss sför sina snirklar idag. Och jag har lixom blivit mer återhållsam med... allt.
Och även om jag gillar färg fortfarande får det ske lite här och där, istället för överallt.
Men jag har hittat en hemsida, där bara lampavdelningen får mig fullständigt knäsvag. Kolla in vit design.
Egentligen inte alls jag, men åååååh....nu ska jag kolla ekonomin för en lampa... kom till mamma lilla vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0