Ledig torsdag

Jag har varit vaken sedan halv åtta.
Sedan dess har jag varit till Karla på cellprovstagning (försök slappna av.. !?), storstädat lägenheten, druckit kaffe, fikat alldeles för kort tid med lillasyster och... Lagat massor av mat på Café world.
Och lyssnat på James Morrison. Sweet jesus, världens finaste låtar. Allihopa.

Nu börjar jag dessvärre bli lite trött.
Gick omkring och frös och hade huvudvärk och har under dagen snutit ut halva hjärnan.
Efter att jag stängde balkongdörren slutade jag frysa. Märkligt va!?
Tröttheten är en kombination av OS (ihop med dålig självdisciplin), förkylning och tråkväder.


Det här blir ett... halvbra inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0