Lycka

Jag blev precis hemskt glad!
Alltså, jättejättelycklig. För N ringde.
Det var så länge sedan vi pratade, så nu blidde jag ordentligt lycklig.

Annars har jag hittills under min lediga dag varit upp på stan och köpte biljetter till en modevisning.
Och druckit kaffe med F. OCh köpt lunch på ICA.
Alltså... jag brukar inte ha problem med varken wok eller chopsticks.
Idag hade jag jätteproblem med chopsticksen, därför fick jag problem emd woken eftersom anledningen till att jag köpte wok ffrån första början var för att få äta med chopsticks.
Men nu får det vara nog. Nu blir det ingen mer ICAwok. På ett tag i alla fall..

Nu ska jag snart dricka kaffe med älsklingen och sen ikväll ska vi över till kusinen.

HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0