Börjar jag...

.... misströsta? Jaa

Som sagt i tidigare inlägg så var röris här på morgonen ihop med fastighetsförvaltaren.
De lovade att komma tillbaka.

Nu efter nästan fyra timmar uppe på stan, inklusive pensionssparandesnack och en högst impulsiv klippning på 7:an har jag återvänt till lägenheten.
Jag har tillochmed hunnit äta lunch på stan. Det är TRE TIMMAR SEDAN! Och jag sprang på Elsa och den gröna barnvagnen (jooo, visst såg jag liten P ligga därnere och snusa också)
Vad jag väntade mig?
En smärre krigszon, avsågade rör och hantverkar-buttcracks. Inget vatten i lägenheten (vid rörarbeten behöver vattnet stängas av, japp japp!).
Vad fick jag?

Varken eller.

Nu tänker jag dricka kaffe med mycket mjölk i och äta två rutor stor Toblerone och tycka synd om mig själv, då det verkar som om vi får fortsätta tvätta händer och spotta tandkräm i sinken i köket.

Suck.

Kommentarer
Postat av: Frida Theolinda

Naaa, du kan få spotta tandkräm i handfatet på min toa.

2010-01-12 @ 21:41:37
URL: http://mittegetlilla.blogg.se/
Postat av: Frida Theolinda

Naaa, du kan få spotta tandkräm i handfatet på min toa.

2010-01-12 @ 21:42:23
URL: http://mittegetlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0