Om idag, och att bränna pengar

Jag har varit på begravning idag.
Kanske en av de finare begravningar som jag varit på faktiskt. Vi, Han och Bruce.

Men det var inte så roligt igårkväll.
Jag kunde för mitt liv inte somna. Det var så mycket tankar på allt. Speciellt mamma.
Egentligen trodde jag inte att jag skulle reagera på det här viset, i efterhand tycker jag inte att det var särskilt konstigt, men jag trodde faktiskt inte att mitt psyke skulle rasa ihop på det viset.
Det tog mig, trots att jag var så trött att ögonen stod i kors, nästan tre timmar att somna.
Och inte sov jag särskilt bra efter det. Jag hade ont överallt imorse när jag egentligen skulle gå upp och träna.
Så jag somnade helt enkelt om.

Jag saknar min mamma så förgjordat. Speciellt nu när jag börjar fundera på det här med barn.
Det är fan inte rättvist att jag en dag ska gå igenom en graviditet utan min mamma.
Tur att jag har andra fina kvinnor runt omkring mig.

Annars var jag igår hos E på ljusparty. (ignorera grammatiken, snälla...)
Det var himla trevligt, och jag handlade ljus för så pass mycket pengar att jag inte längre kan säga något om Älsklingen vill köpa en jättedyr kaffemaskin eller ett PS3 (eller både och), jag har liksom förbrukat den rätten.
Och mer kan det bli, eftersom jag dessutom bokade in ett eget party....

Nu ska jag poppa popcorn.
Har skickat iväg Älsklingen på öl med pojkarna, så både tvn, datorn och soffan är bara mina ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster rödhår

Jag vill ha min mamma :( vi får vara gravida samtidigt plus att jag tror att både vår faster och mamamu kan agera mamma åt oss och även AG.

Vi har varandra <3

2010-02-07 @ 00:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0