Welcome 2010

Jag glömde lösenordet. Det borde ge mig en vink om hur länge sedan jag var här och skrev av mig.

Under tiden som varit sedan sist
- har jag upplevt att kallvattnet till handfatet frös på nyårsafton. Det löste sig.
- Firat Nyår med S, F och fräulein O. Vi (Älsklingen) lagade sjukt god mat, drack lite vin och höll på att somna halv två framför ett rafflande parti Scrabble. Vad trött man blir när man sätter sig ner och börjar fundera på ord.
- Upplevt hur kallvattnet i handfatet frös igen. Det har inte löst sig än. Imorgon är det en vecka.
- Åkt till Uppsala mitt i veckan, bott hos A, A och a. Delat ut sista julklapparna och frusit i snöstormen.
- Upplevt hur även varmvattnet till handfatet frös. Och nej, det har inte heller löst sig.
Kontenta, det har varit väldigt kallt i Närke och min hyresvärd har inte isolerat vårat badrumsgolv särskilt bra.

Dock är det tydligen så att de idag ska dra om rören och hänga in ett oljeelement.
De har varit här och vänt. Klockan åtta imorse. Men de kommer nog tillbaka.


Maintenant ska jag gå till banken och prata med Ulrika om pensionen som jag ska börja casha ut om 40 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0