Förresten!

1. Sängen bäddad fem minuter i halv två.

2. Varför är det inte dåligt väder idag?
Inte för att jag inte gillar solen längre, men jag vill kunna sitta och googla skillnader och bra vs dåligt i den just nu pågående kampen sovpåse eller täcke i spjälis. Och när solen lyser ibland där ute får jag så grymt taskigt samvete för att jag inte tar hand om det och sitter ute istället. Sovpåse eller täcke, det är sannerligen frågan.

3. Jag vill dricka vin. Helst av allt nu på en gång. Ett rart rödvin med perfekt balans mellan strävhet och mjukhet.
Jag vill be alla jag känner skriva ner fina viner på en lista. De ska provas.
Och naturligtvis tänker jag inte dricka nu. Men jag hade behövt ett litet glas, det ska gudarna veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0