Snart klart

... semestern alltså!

Vad har vi gjort... Typ ingenting!
Mest försökt överleva i värmen faktiskt. Kollat lite på bebissaker, köpt mammabyxor och växt. Ungefär så!
I torsdags åkte vi ner till Varberg för lite mys med hela familjen och the Ark-konsert.
the Ark i fredags var FINT! Jag, gotlänningen och rödhåret dansade som tokar på vår plats. Pyret var i chocktillstånd (jag fick igen senare när jag skulle sova). Vi gick in till Varberg och hem, det dödade min fötter, för det är ganska långt... Men trafiken inne i stan var avstängd, så vad skulle vi göra liksom.. Det var värt det.

Jag har också suttit och läst lite om bedövning under förlossningen.
Och det kan jag säga, det blir inga sterila kvaddlar. För det här med att spruta in vatten under huden för att få en smärtchock och producera mer endorfiner får mig nästan att börja gråta. Så det blir inget sånt.
PCB och PDB kommer det inte heller bli. Inga nålar upp där, tack så mycket!

Annars känner jag mig ganska lugn just nu över vad som komma skall. Försäkringskassa och föräldraledighet och mindre pengar i månaden är sånt som jag känner är jobbigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0