Varmt

Jag vet, jag vet.
Long time - no see.

Men jag har semester. Den har hittills spenderats ute på landet hos papps, med umgänge med familj, släkt och vänner. Jag har inte druckit ens hälften så mycket alkoholfri rosé som jag trodde i början av sommaren - men å andra sidan har inte Älsklingen druckit särskilt mycket han heller. Jag har försökt fly medans stan har varit för varm och faktiskt badat tre (eller är det fyra?) gånger i Tisaren. Det var lika jävla kallt alla gångerna. Men det svalkade en stund i alla fall.

Ja just det, jag har kört bil kanske... 7 gånger. Sedan Älsklingen tog körkort i juni så har han kört hela tiden. Och han hotar med att det ska bli ännu mera när jag blir en aning... fylligare i formerna. Han påstår tillochmed att han ska skjutsa och hämta mig från jobbet. Vi får väl se hur det blir med det.

Snart ska vi se på fotboll. Tyskland ska spöa skiten ur Uruguay. Och jag vet... För et par veckor sedan hatade jag tyska fotbollslandslaget. Men jag har ändrat mig. Jag fattar inte hur de kan spela som de gör. Och det grämer mig lite att de inte får något VM-guld. Men brons är bättre än silver. Right?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0