En månad!

Lilla hjärtat är en hel månad gammal.
Vart tog tiden vägen?

Vi har firat dagen hon och jag genom att sova bort hela förmiddagen (japp, jag åt falukorv och makaroner till fr... brunch halv ett). Sen åkte vi ut till Mariebergsområdet och hälsade på mina arbetskamrater (dom sköter sig duktigt!) och gick in på IKEA och skaffade ny huvudkudde till Skruttan, och ett påslakanset blev det visst också...
Effter det visste jag inte riktigt vad vi skulle hitta på, så det blev en sväng på Gallerian också.
Och mamman gick b-a-n-a-n-a-s på Lindex barnavdelning.
Mössa (ehem.. att växa i, vad hände med mellanstorlekarna?), en supersöt klänning med 70talsvibbar, ett par vita byxor och sparkdräkten och pyjamasarna nedan :)
Lindex Shop Online - VelouroverallLindex Shop Online - 2-pack pyjamas
Bilder från Lindex Shop Online

För övrigt tycker jag än sålänge att Lindex har de finaste kläderna (och ta tre betala för två är klockrent!)
PoP har ju roliga saker också, men det är dyrt....

Nu ska vi fixa mat, men jag återkommer med ett inlägg senare om nattens bravader och släktsängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0