2-do 2-day

Har precis kommit hem från extrabesöket på MVC.
Bebis ligger med huvudet neråt. Skönt! Så vi tar och håller oss så! Vi låter bli vändningsförsök och kejsarsnitt.

Är supertrött, men har kommit på en strategi om mitt hemmavarande.
Jag ska ha en grej på min att-göra-lista varje dag.
Alltså, inte sprnga maraton eller storstäda lägenheten, utan små, små saker som jag vet att jag kommer orka med.

Mitt mission idag är att ta reda på resterna av blöjtårtan jag fick på min babyshower. Att hitta någonstans att göra av de där som inte fick plats i molnburken. Vilket kan betyda att man måste åka någonstans och handla, men det kan bli ett mission en annan dag.
Orkar jag ska jag plocka bort de vissna blommorna på balkongen. Fast det sätter jag nog som mission imorgon.
Jag ska ju förtusan orka med bildspelet på USÖ idag också.

Och så ska jag vara barnvakt åt liten P också, de skulle kunna dyka upp när som helst!

Kommentarer
Postat av: Karin

Glöm inte att det är kanelbullensdag idag!! Ett legitimt skäl att besöka närmsta kondis och köpa sig en gigantisk kanelbulle! Skriv upp det på att göra listan!! Det har jag gjort! =)

2010-10-04 @ 11:40:40
Postat av: Emma

hihi, jag har mormor påväg över, jag väntar och ser vad hon kan ha med sig :D

2010-10-04 @ 13:38:56
URL: http://frknilssonsbravder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0