Hjärnan..

... är en av de konstigaste sakerna som finns i kroppen.
Ena stunden är jag inte orolig för något, sen kommer jag inte ihåg om jag knaprade Alvedon eller Ipren när jag var förkyld för en sju-åtta veckor sedan. Det står i bipackssedeln att man ska undvika att äta Ipren när man är gravid.
Och jag kommer inte ihåg. Tänk om jag skadat Pyret genom att hetsäta Ipren? Eller.. hur många åt jag egentligen?
Nej... det var nog ingen fara. Eller?

Och angående mat, jag har varit rätt så duktig med att äta ordentligt, inte överdrivet mycket pizza och hamburgare, utan hemlagat och (hyfsat) hemlagade matlådor. Nu skulle jag kunna vräka i mig vad som helst, när som helst och hur mycket som helst.
Imorgon ska vi till MVC, jag vet inte om jag törs ställa mig på vågen. Fast, å andra sidan kommer jag f-o-r-t-f-a-r-a-n-d-e i mina byxor. Så egentligen har jag nog inte ätit så mycket som jag tror. Men jag skulle kunna döda för sushi nu. Omgående. Får jag äta sushi imorgon på kräftskivan pappi? Dagens alternativet är att jag går till McDonalds söder och ber Alex kasta till mig en hamburgare. För går jag dit så har jag fan förtjänat en hamburgare! Jag undrar om det inte råkade bli chokladglass över igår..

Kommentarer
Postat av: Ewa

Bra där!!! Ät som f-n!!! Du kommer garanterat att gå bort det sen när pyre måste vaggas i mammas trygga famn! :)

Kram på er!

2010-10-28 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0