Onsdag!

Mitt i veckan!

Har varit vaken drygt en timme och tjugo minuter.
Skruttbebisen tryckte neråt och jag hade seriösa förvärkar tills strax efter klockan ett i natt.
När man ena stunden är helt slut för att det har varit serious action i över en timme och bara vill att bebis ska somna och nästa stund blir lite besviken när bebis väl lugnat ner sig, då börjar man inse att man längtar. På riktigt.

(dessutom vaknade jag till ett par gånger av molvärk i magen också, är idag dagen du tänker komma ut?)

Och för att förgylla morgonen lite så började jag blöda näsblod när jag snöt mig.
Graviditeten är underbar.

Annars börjar jag få en låsning mellan skulderbladen, men vill vänta tills efter förlossningen med att gå till kiropraktorn (hej bra smärta!!) så inte vattnet går där på britsen.
Vi har också fått som lite ritual att kika på Älsklingens fot, han har ett stående erbjudande från James Cameron om att vara med i Avatar (även om det bra är som fot-stuntman, han är blå halvvägs upp på vaden) och alldeles nyss upptäckte han att han är blå även ut mot tårna. Han kan nog räkna med att överallt där det är svullet kommer han bli blå (och sen svart, grön och gul..) Foten är som en oljemålning :)

Nu ska jag dricka kaffe och läsa MAMA.
För det är jag värd.

Kommentarer
Postat av: Lilla rödhåret

Jag tror att fredag is the day to be born!!

2010-10-27 @ 12:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0