So far

Har hittills idag skjutsat småsystrarna ut på landet, in till Hallsberg och åkt hem igen.
Med mig tillbaka hem fick jag en påse te, tre bodys och lika många par byxor samt två burkar inlagd gurka.
Hann dessutom prata ett par ord med pappsen (älgjakt, no more words needed) och frågade lite om vad han hade för tips på ammunition till matlådor som hotar anfalla (vi hittade en låda med vad vi tror var fisksoppa från början, men vi tordes inte öppna för att klarställa. Den morrade när vi kastade den i soppåsen..). Han föreslog hagel.
Bara jaktlicensen kvar nu då :)

Har bokat service av bilen på torsdag, Gotlandsbon fixar det på torsdag och har fikat på God Smak med nyss nämnda Gotlandsbo. Nja, nästa gång går vi till Ellinor istället. Det här föll oss bara inte i smaken.
Det känns som om jag har glömt göra någonting idag. Men det står ingenting i almanackorna, så det är väl bara något jag fått för mig helt enkelt.

Nu ska jag joina sambokärleken i soffan igen och titta på Hemma hos Jamie, sen blir det lasagne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0