Det är inte så jävla roligt längre

... att vara gravid alltså.
Jag börjar tröttna, trodde det var lite klyschigt, att det inte skulle hända mig.
Men det är fan inte roligt att vara trött hela tiden och se ut som en förklädd blåval oavsett vad man tråcklar sig ner i.
Dessutom förstör den här förkylningen för mig, jag har fortfarande inte träffat K&O's lilla underverk.

Imorgon är sista arbetsdagen dock!
Lite känslosamt, det är så definitivt att ett nytt kapitel börjar nu.
Jag som sedan studenten inte har varit ifrån det där stället längre än fem veckor i sträck skall helt plötsligt vara borta kanske ett år! Och börja uppfostra ett barn, mitt barn, under tiden.
Det är vansinnigt.
Men spännande.
Om det lilla knytet kunde bestämma sig för att komma fram någon gång bara.
Fick present av chefens mamma igår förresten. Värsta söta lilla mössan med små, små öron på och en body med en skelögd hund. Mysigast i stan. Ska tvättas och sen omgående ner i bb-väskan (typ hur stort som helst, men måste med!). Jo, kanske redan har skrivit det men... Hittade kexchoklad, tre stycken för 18 spänn.

Vi har hunnit med att storhandla idag också. För 600 spänn.
Bockade av tråkgrejjer, bindor och amnings-bh.
389:- för en bh!? WHAT!? Nej, vi köpte den itne på ICA, vi köpte den på Triumph. Kanske får vi skylla oss själva.

Tjejkompisen i Göteborg är en vecka över tiden idag.
Drygt.
Kämpa på vännen, det vänder snart!

Nu ska jag dricka upp mitt te. Sen ska jag lägga mig och läsa en liten stund, och sen ska jag sova sjutton kvartar i timmen. För då är jag kanske pigg imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ingela Sundkvist

Det finns faktiskt bra amningsBH på Lindex. Köpte till min svärdotter, under 200:-. Hoppas att er lilla "skit" kommer snart. Har haft Oskar 10 dagar, Oliver snart 6 mån, tillsammans med sina föräldrar och fastrar här ikväll. Åker till Kina imorgon, hem 18 oktober. Då har du nog fått barn tror jag.... Lycka till, Kramar Ingela

2010-09-29 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0