Ett väldans liv!

Är det idag i magen. Pyret verkar inte nöjd med just någonting (alternativt är Pyret superlycklig över matlådan jag åt nyss med makaroner och varmkorv.) Men å andra sidan har det rört på sig mer än vanligt sedan igår kväll.
Fortfarande ingen teknik att tala om därhemma, men nu är det våran tur i serviceman-lotteriet, så kanske, kanske!


Så... Vecka 33 (32+5). Jag fattar ingenting.
Men det börjar ordna upp sig.
Tvättmaskinen vi fått låna det senaste året som vi aldrig fick hjälp att installera är såld. Nu får skötbordet plats.
Det nya elementet borde komma vilken dag som helst. Då kan man köpa skötbordet och smälla upp det.
Än så länge varken halsbränna eller foglossning. (Är det verkligen bra att inte ha någon foglossning? Det betyder väl inte att bäckenet inte luckrar upp sig hoppas jag).
Inte nämnvärt varmt ute. Äntligen!


Kollegan tyckte dessutom i morse att magen hade ramlat ner.
Däremot svårt att ligga skönt, vilket gör att sömnen lider en aning.
Och jag har fått några ordentliga kickar i sidan idag. Det ska vi prata om då om en sju veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0