Liten Skrot

Liten Skrot höll mamma vaken inatt.
Var tvungen att gå upp på toaletten vid tre, gick och la mig igen och Skrot vägrade hålla sig stilla.
Det sparkades och knölades och hickades på rätt ordentligt. Så det var bara att gå upp och gå en sväng.
Inte för att det hjälpte nämnvärt. Men framemot halv/kvart i fyra fick jag sova vidare i alla fall.

Det som först var bara halsont, sen halsont och lite täppt näsa och sen endast supertäppt näsa har vidareutvecklat sig till supertäppt näsa, hosta och huvudvärk. Tack för det. Det som suger mest är att jag itne får använda mentholnässprayen. Den bästa nässprayen som finns.
Som om det inte är jobbigt nog att bara vara gravid i... nionde månaden.
Ja, för jag måste faktiskt ha gått in i sista månaden. Idag är det trettio dagar precis till bf.

Var iväg en snabbis till IKEA med mormodern och införskaffades ett täcke och påslakan till spjälis.
Åkte hem, handlade lite (allt utom fika till föräldragruppen, vilket betyder att vi måste iväg till ica innan vi går dit) och dammsög. Lagom som kaffet var klart och jag tänkte sätta i mig Ben&Jerrys Chunkey monkey för mig själv gjorde älsklingen entré, ungefär två timmar tidigare än jag väntat mig. Men så kan det gå när det är lite att göra!

Så nu sitter vi i varsitt hörn i soffan fulla med glass och kaffe, han skjuter folk och jag bloggar.
En ganska normal dag än så länge alltså!

Men. Jag börjar längta efter dagen Skrot gör entré i våra liv på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi längtar också! Saknar er massor! Väldigt kul kommentar om man inte vet vad det är han gör: "han skjuter folk" :D gott med glass iaf. Kram

2010-09-22 @ 10:02:25
Postat av: Emma

Haha! Det ser verkligen helt galet ut att han sitter och skjuter folk. Han har köpt PS3 och har ett enda spel, som går ut på att skjuta folk :)

2010-09-22 @ 19:42:08
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0