Nej bästa Teliasupport,

det är under inga omständigheter lustigt att ha varit utan hemtelefon, internet och digitaltv i en månad.
Det är under inga omständigheter lustigt att ni ena dagen säger att det nya modemet har skickats i tisdags och nästa gång vi ringer så skickades det i fredags. Det är inte lustigt att sitta förstagångs-gravid i åttonde månaden och oroa sig för att man inte kan få tag i någon om det skulle hända något.

Det. Är. Inte. Lustigt.

och jag hör att du flinar, jag är en jävel på att höra det, för jag pratar rätt mycket med kunder själv om dagarna.

DET ÄR INTE LUSTIGT din jävla apa. Men om du vill kan vi byta roll, så ska du få se hur jävla roligt det kan vara att behöva prata med någon som är fullständigt noll intresserad av att hjälpa till.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

något säger mig att ddet är dags att anlita en torped av någotslag?

2010-09-13 @ 12:30:08
Postat av: Emma

Nej nej, däremot kanske en vansinnig gravid kvinna åker och skallar första bästa person på supporten...

2010-09-13 @ 14:30:32
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0