Sista jobbhelgen!

Jorå! Idag är första dagen på den sista jobbhelgen!
Hurra, hurra, hurra, hurra!
Sen är det bara nästa vecka och veckan efter det och sen ska jag vänta.

Igår var vi på MVC, de fick under lama protester sticka mig i armen och sen klämde Barbro litegrann på magen.
Vi har hittills växt 2 cm varje vecka, men jag hade inte gått upp något sedan jag vägde mig sist för en fyra-fem veckor sedan! Hmmm... betyder det att jag inte äter odentligt? Jag tycker jag äter mest hela tiden...
Har dragit på mig världens förkylning som sitter mestadels i halsen och näsan. Men vi försöker mota bort den med te, citronskivor (i vatten och te) och igår indiskt takeaway från Karishma.
Och bannemig om det inte hjälpte en aning!

Jo!
Skrot har vänt på sig, precis som jag hade misstankar om, men är inte fixerad än.

Det regnar ute. Jag vill inte åka till jobbet.
Men! Nu måste jag ta mig i kragen och göra mellanmålsmackor och lägga ner nässprayen i väskan och pussa på Älsklingen som sover som en klubbad säl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0