WOHOO!!

Älskade vänner och hjärtliga bekanta.
Jag har i veckan varit med om ett par genombrott.

I tisdags kom våran nya mobiler, våra nya iPhones. Dessvärre var man tvungen att ha tillgång till internet för att komma igång med dem. Så vi åkte hem till papps och lånade hans uppkoppling.

I torsdags valde Pyret att vända sig söderut. Med besked. Eventuellt har vi vänt tillbaka igen, men det är ett jäkla liv mest hela tiden just nu. Dock inte det övermänskliga tryck som var i torsdagskväll när jag ena stunden vaggade med höfterna och nästa stund stod på knä på golvet och hängde över soffans divandel.
Helt fel sätt att lösa det på? Don't care. Det fungerade fint för mig.
Andra krämpor som jag drabbas av ibland är när jag vänder mig under natten och det känns son något går sönder precis under eller precis bakom nedersta revbenet (under vänstra bröstet). Som om musklerna liksom stelnar till och inte hänger med under förflyttningen.

Fram tills nyss hade jag internetupkoppling.
och nu är den tillbaka, få se hur länge till.

Eftersom det tydligen är för tidigt fortfarande att ropa hej, så gör jag inte det.
Men.. eventuellt har det löst sig med internetuppkopplingen. Digitv och hemtelefon fungerar fortfarande inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0