Bita sig själv i svansen?

Efter att vi var på bvc i torsdags har jag funderat lite runt Alvisens läggningar (inkluderar sovstunder på dagen....).
Har jag bitit mig själv i svansen?

Oftast på dagen somnar hon i min famn eller i vagnen.
På kvällen "matnattar" jag henne.
Vaknar hon till och vi har lagt ifrån oss henne (eller på kvällen, när jag lämnat henne) så blir hon ju såklart lite orolig och ibland ledsen. Hon somnar i åtta fall av tio ihop med Snutte och sin alltiallo-filt. Men, vi kanske inte är där.
Inte konstigt att hon har svårt att somna om på nätterna liksom!
Måste nog läsa in mig lite på hur vi gör en hyfsat lätt övergång till att somna själv i sängen.
Hon väger ju liksom 7,5 kilo, det går ju inte att bära runt på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0