Roadtrip

Idag har vi varit ovanligt produktiva - tror jag.

Alva och jag gick upp vid åtta i morse. Vilket är en lögn, för klockan var bara sju.
Inte min idé att gå upp vid den tiden. (måste. ställa. om. dygnet. typ. NU!)
Vi fixade sista tvätten, gick och köpte kaffe och mjölk, väckte fadern prick klockan nio (kaaanske någon minut innan) och klockan tjugo över tio satt jag hos kiropraktorn för att bli knäckt och knakade lite.
Åh, det är så skönt. Varför går tiden så ofattbart fort när man har roligt?!

Sedan åkte jag hem, hämtade upp älsklingarna och så drog vi iväg på roadtrip.
Jakobssons möbler i Odensbacken stod först på tur.
Deras barnsektion är U-N-D-E-R-B-A-R!
Jag ville ha allt, allt, allt.
Så, när jag blir rik igen, har skaffat mig själv ett par saker och bara måste bränna mera pengar, så kommer jag åka till Odensbacken.
Andra stoppet blev Vingåkers factory outlet.
Alltså. Barnavdelningen var ju återigen helt fantastisk.
Men jag förstår inte hajpen med Vingåker.
Det enda som är roligt är ju Iitala butiken och barnavdelningen.
Så vi åkte till Herrfallsäng istället och ahde photoshoot.

Tro det eller ej. Vi har beställt tack-korten till dopet.
Inte en dag förtidigt.





Förövrigt är jag så sjukt godissugen.

Jo, men en sak till!

Vi var på bvc i måndags och fick lite nya siffror att leka med.
Min lilla, lilla tjej har gått över 70 strecket!
71 cm lång och 9,3 kg lätt.
Helt plötsligt hade hon växt ur typ varenda par brallor vi ägde.
Så, jag köpte ett par nya häromdagen (de som skymtar på bilderna..) och bästaste MamaMu kom förbi idag med två par, ett par bra mjukisbrallor och ett par urfina manchesterbrallor från H&M.
Lycka! Nu har hon lite mer att ha på underkroppen :)

Kommentarer
Postat av: frida

Naaa, vad fina pics!

2011-08-26 @ 23:56:19
URL: http://mittegetlilla.blogg.se/
Postat av: frida

Naaa, vad fina pics!

2011-08-26 @ 23:56:56
URL: http://mittegetlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0