6 dagar före dopparedan

Hur gick det här till?
Det var ju nyss första advent?!
Käre någon. Bromsa tiden - jag hinner inte med.

Sedan sist har jag blivit ett år äldre - igen.
Hade fika dagen innan födelsedagen, kändes trist att fikat skulle krocka med dotterns nattning...
Fick SÅ fina presenter! Jag kan träna med flärd nu, har snyggaste väskan på Kvarnen och snart nya kläder dessutom. Fick världens vackraste halsband av min egen familj - en enkel silverkedja med en bricka på, med ALVA ingraverat. Har velat ha en sådan sedan den 30 oktober förra året :)
Hmm, fick jag något mer? En fin amaryllis av faster (som visat sig vara den enda som överlevt av de tre jag hade. Två var så fulla med bananflugor att jorden rörde på sig. ÄCKLIGT COOP!)

Jag och A har hunnit umgås med snyggona i mammagruppen två gånger. Häng på Varberga FC är bäst :)

Lillasyster Rödhåret har opererat bort sina tuttar också. Läs mer om varför här och varför vi tycker att det är viktigt att stödja Rosa Bandet.

Jo! Jag har hunnit hitta värsta schyssta pepparkakshuset också.
Ett hus som kommer testa mitt tålamod till bristningsgränsen.
Det kommer bli minst två inlägg om pepparkakshuset, del ett och två liksom :)

Nu ska jag titta till julskinkan som jag håller på att griljera.
Vi är ju inte hemma på julafton, så jag tjuvstartar då jag haft julmatssug i flera månader snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0