Äntligen fredag!

Sitter tillbakalutad i soffan, mätt efter en sushimiddag (som vi faktiskt passade på att få utkörd) och har eventuellt lyckats söva dottern genom att sjunga, pussa och lägga ner henne i sängen. Det har nämligen slutat smaska därinne.

Idag har vi haft rikligt med umgänge, vi åkte till Hallsberg för att hämta Rödhåret, åkte till Kumla för att hämta ut en massa gratisgrejer som Rödhåret fått av ica. Det blev smörgåsstubbe och Desireebulle till lunch och mormor kom förbi och hade med sig kärleksmums. Korrekt, det blir morötter och knäckebröd på sin höjd imorgon.
Annars har vi i veckan varit på mammaträff, kollat in Öppna Förskolan med FrauPels och P och vägrat vänsterbröstet (Alva alltså). Men det problemet har förhoppningsvis avhjälpts idag. Annars vet jag nu hur jag ska göra.

Imorgon kommer K&E på fika medans pojkarna kollar på ÖSKs träningsmatch.

Och sen är det ju första schlagerkvällen!
Kära nån, det hade jag missat att det skulle börja nu!
Vet ingenting, men efter imorgon kväll har jag förmodligen en massa åsikter.


Men!
Nu ska jag nog rikta in mig på att sova.
Hoppas det inte blåser sådant imorgon så man kan gå ut en liten stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0