God... morgon?

Tog sovmorgon idag (Alva sover än!)..
Igår hade vi tvättstugan och jag har insett vilekn dålig form jag är i.
Hysterisk träningsvärk i låren! jag har ju mest åkt hiss ner (för att få med mig Alva smidigt) men tydligen har jag gjort något jag inte brukar göra. För jag går som en skadeskjuten anka.
somnade sedan ihop med Alva medans jag nattade henne.
Hon ville inte äta, hon ville inte ligga på rygg, så jag rullade över henne på sidan, lade mig själv som stöd mot hennes rygg, hörde hur hon började snutta på fingrarna... Och sen sov vi. Innan tio.
Som följd vaknade jag halv tre av att jag tyckte hon skulle vara hungrig (läs tuttarna hade nått bristningsgränsen).
Och då kan man ju tycka att eftersom hon inte var hungrig, så skulle jag gå och pumpa ur på en gång.
Men jag funkar inte riktigt så...
Utan jag började vänta ut henne, för jag tänkte att hon säkert skulle vakna till snart. Och efter en halvtimme pumpades det. Efter ytterligare 45 minuter vaknade hon till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0