Om dagen och ha-begäret

Först skulle vi gå till OP.
Sen skulle vi inte det (för lille P var förkyld), så vi gick och handlade kaffe istället.
Sen ringde K.
Och så gick vi till öppna förskolan ändå!

Det var en fin förmiddag, vi slog ihjäl lite tid inne på Lindex, Rödhåret joinade på OP ihop med K&E oc så sjöng vi och fikade lite. Fast kaffet var inge vidare idag.
Sen tog jag och Alva med oss Rödhåret till Lindex igen.
Det blev idag totalt 2st blusar (30 spänn styck!) för att vi inte kunde bestämma vilken färg som var finast, 1 st lila set med Uggla på och ett par randiga tajts (30 spänn!!) och en body med svampar på i storlek 86 (jo men alltså... hon växer ju i den. Någon gång runt hennes ettårsdag?). Sen gick vi hem och käkade kycklingköttbullar och moffade Mariekex så att min mage nu står i fler än fyra hörn.
Och imorgon ska vi återigen umgås med Rödhåret och gå upp på stan för att handla något fint till mig, för att jag är värd det!


Dagens övriga ha-begär (bilder från Lindex Shop Online)
Lindex Shop Online - Set Lindex Shop Online - SetLindex Shop Online - VelourklänningLindex Shop Online - Leggings
Jo men alltså.... Det här med att handla till mig själv, det kommer gå bra... Säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0