Sova sött var det ja...

Det är sånna dumheter att sitta här.
För jag är så trött att jag storknar.
Och lillskruttan storknade redan klockan åtta, det är jobbigt det här med att vara på mamma-träff och träffa alla sina bebiskompisar. Eller, jo jag hoppas att de är kompisar även fast Alva började gråta varje gång Viggo tittade på henne idag. Och trots att hon själv skrattade åt Alice när hon grät.
Min lilla sadist-nudist.
Jodå, hon skrattar när vi klär av henne (oftast i samband med pyjamasbyte).

Så, jag ska inte bli långrandig.

Jag kan säga att från idag är jag försiktigt optimistisk och tror att jag och Alva kommer klara av att gå på Marieberg med FrauPels och P på fredag. Då ska jag nog införskaffa en tunn overall till flickebarnet - hon växer ju ur sin grå wookiedress viken dag som helst.
På fredag ska vi också väga och mäta och prata smakportioner (hurra!).

Men först ska jag gå och sova så det kan bli torsdag och långpromenad.
Sen kan det bli fredag.

Dessutom tänker jag tipsa om mina systrars blogg BRCAsystrar.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0