Unna sig själv

Ibland när man inte gör något tankeansträngande (ammar) eller ska försöka somna kommer man på en massa saker. Möbleringstips, matförslag, böcker man vill läsa, man kan tänka på eventuella dop...
Men. Mest av allt just nu tänker jag på "saker jag ska unna mig när jag.."
Så här:

Att unna mig när jag slutat amma:
- Nya behåar. Seriöst. Jag hade innan mina tuttar antog helt andra storlekar inte köpt ny behå på typ tre år.
Nu ska jag gå till typ Change eller Twilfit och skaffa bra behåar.
Egentligen skulle jag kunna skriva "underkläder". För helt nya uppsättningar är tamejtusan både jag och Eric värda.
- En riktigt dyr, god flaska vin. Visst kan jag dricka ett glas hit och dit nu också (jorå, det får jag visst), men ni vet, en sån där flaska man aldrig annars hade tittat på. En sån ska jag köpa.


När jag jobbat klart med mina dumma fotvårtor ska jag unna mig nya fotvårdssaker.
Balja, filar, krämer. You name it! Jag ska ha snyggaste fötterna i stan.
Och kanske hyfsat regelbunden fotvård hos ett proffs?

Mest av allt just nu borde jag unna mig en klippning.
För minns jag inte helt fel var det sju veckor kvar till beräknad förlossning sist jag kapade barret.
Precis, sju veckor till beräknad förlossning. Det är snart tre månader och nio dagar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0