Förnuft sökes

Ni vet när man kommer på något som man vill ha, och sen inte kan släppa tanken på det?
Nattlampa.
Jag har blivit helt knäpp på nattlampa till Alva.
Och från början tittade jag på Spöka från IKEA. Fin, billig, skifta färg som jag gärna ser att den gör.


sen googlade jag nattlampa. dålig idé.

Först hittade jag Lumiloves Wabbit the Rabbit.
Den är mjuk och gosig och skiftar färg.
Och kostar 500 kronor.




Sen hittade jag Twilight Sea Turtle Ray
Den projicerar en stjärnhimmel i taket.
Och är lite mjuk och kramgo också.
Och kostar 450 kronor.




Och nu  vill jag ju ha nån av dom!
Men alltså...
500 spänn för en nattlampa, det är inte okej.
Berätta det för mig och mitt hemska ha-begär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0