Nattliga aktiviteter

Sitter i soffan och har liten skruttis sovandes på en knölig filt bredvid mig.
(ju knöligare dessto bättre verkar det vara!)
Vi är nog lite tröttare än vanligt båda två idag.
Gåradageskvällen gick väldigt bra!
Hon sov hos Eric från åtta ungefär till nio-ish när hon blev hungrig, så jag lade mig i sängen och ammade och så somnade hon om där och så fick jag amma henne vid tiotiden också. Sen sov hon i sin säng till tre.
Vi ammade, jag lade tillbaka henne och hon kräktes.
Ingen liten mjölk-kräka utan hela sängen och halva hon var täckt av slem. (ursäkta detaljerna...)

Så jag kastade mig upp, ryckte henne och sängkläderna ur sängen, tvättade av henne, bytte pyjamas och så fick hon sova resten av natten mellan oss. Och trots att hon vaknade till och blev pigg så tog det inte mer än tio minuter när lampan väl var släckt igen innan hon sov igen. Visserligen sov vi på en handduk, för hon hade slabbat rätt ordentligt när hon åt, men ändå, vi sov snabbat igen!
Dock känner man sig lite mör idag...

Annars vill jag mest packa flyttkartonger just nu.
Men det vore ju oerhört korkat eftersom vi inte ska flytta någonstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0