So far so good

Det går ganska bra här på våran adress.

Igår var det ju bokklubb och jag var lite fundersam på vad jag skulle göra med lilltrollan.
Det slutade med att hon var hemma med sin pappa i tre timmar och sov mest hela tiden.
Världens duktigaste tjej!

Idag har vi mest lekt med babygymmet och dansat lite.
Och varit iväg och veckohandlat. Jo, för vi har börjat  med det.
Veckomatlistor skrivs på söndagen och sen handlar vi på måndagen eller tisdagen. Och det har vi hållit på med i hela två veckor, utan att vika en tum åt sidan!
(Okej, kanske i lördags när vi fick mat hos pappa, men det räknas liksom inte.)
Och det är sånna sjuka vuxenpoäng på veckolista, men det känns så bra!
Nu får vi se hur länge det håller :)

Angående dottern så kommer jag inte ihåg om jag har skrivit det redan, men hon kommer inte bli något nappbarn som det verkar nu.
Hon gör istället som hennes pappa gjorde i samma ålder och suger på fingrarna. De senaste dagarna så pass bra att hon somnar. Klockan åtta på kvällen.
Idag verkar hon däremot lite kinkig, så vi får se vad som händer här den närmaste timmen eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0