Syrligt II

Kära brevbärare.
Ursäkta att jag kommer låta en aning bitter nu, men har du provat att vara småbarnsförälder i ett hus med en pytteliten entré, där man ska lyckas få plats med barnvagnen på en ickebefintlig bostadsyta samtidigt som man ska lyckas få upp hissdörren?
Vänligen lägg inte telefonkatalogerna på denna ytterst pyttelilla yta.
Då får man nämligen inte plats med vagnen mellan väggen och hissdörren.
För tre veckor sedan lyckades du i samtliga brevinkast i trappuppgången kasta in Lokaldelen.
Du kunde gott gjort likadant med Eniro.

Nä, under inga omständigheter var jag så här "vänlig" när jag klagade för Eric häromdagen.
Men det jag sa då passar sig inte i skrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0