Uppdatering

Vi håller på och vinner över förkylningen!

Medans jag snyter ut halva hjärnan som tydligen bestämt sig för att förvandlas till gelé som ska ut genom näsan sover Alva gott i vagnen ute på balkongen, tyckte hon behövde luftombyte.
Efter sovstunden blir det lunch för oss båda, hon får majspuré och bröstmjölk, jag får kött och bearnaisesås från igår (som hon förövrigt förvandlades till hund framför! Aldrig har jag väl sett maken till tiggeri! Förstå att komma till bvc på torsdag och säga -jaa, jo smakisarna går väl bra, morot var favoriten tills hon fick smaka Lallerstedts bearnaise!)

Annars saknar jag mina systrar just nu och längtar galet mycket till babysimmet imorgon!

Bjuder på morgonens bild på hur man kan utnyttja ett babygym:



Hon är stark hon, min lilla tjeja!

Kommentarer
Postat av: Rödhåret!

Jag ska ta och liva upp din dag på onsdag :)

2011-03-28 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0