Fredagsmys - på vuxenvis

Jo ni!

Igår kväll hade vi första ordentliga vuxenmyset här sedan... ja inte fan vet jag.
Vi lagade en urgod pasta som vi hittat i Buffé, drack vin och åt ost och kex (och oliver) framför Man on Fire.
Eric föreslog den när jag satt och zappade runt, för att hann vet att det är en av mina favoritfilmer ♥
Alva sov mest hela kvällen från det att vi nattat henne och hon sov dessutom mest hela natten!
Vaknade vid sex, åt lite och fick sova mellan oss i två timmar till. Gullunge!

Dagen gick förövrigt rätt bra.
Tvättade hela dagen, Alva somnade självmant av utmattning två gånger nere i tvättstugan. Det är något speciellt med det där mysiga surrandet... Ena gången somnade hon sittande med kinden mot bygeln som går tvärs över vagnen. Då är man ordentligt trött! Kan ha varit det sötaste jag sett någonsin.
Jag åkte också till Ica MAXI och lämnade igen Liberoblöjorna jag köpt, trodde jag.
Jag hade stulit dom! När vi handlade i torsdags glömde jag visst bort att scanna blöjpaketet, så jag fick helt enkelt lämna igen det och tacka för lånet. Suck!
Nåja, nu har vi iallafall rätt blöjor hemma. Betalda är dom också.

Nu vaknade bestämt barnet.
Idag ska vi ut till mami en sväng och plantera sommarblommor.
Äta morsdagslunch med mormor ska vi innan och efteråt ska vi till Fraupels och titta på fotboll.
Glory glory Man United.

Kommentarer
Postat av: frida

Myspys! Vi ses ikväll!

2011-05-28 @ 12:58:27
URL: http://mittegetlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0