Paket!

Få saker kan göra en dag bättre än när man vet att det ligger ett paket på posten och väntar på att bli hämtat!

Dagen började bra, jag var gråtmild som få och så lycklig att jag har min dotter.
Den slutade inte lika bra med ett samtal från finaste vännen om tråkigheter, sen fick jag höra om en krock och slutligen fick jag reda på att Pluttan hade 39,8 i feber.
Då kändes det bra att veta att det låg ett paket från den här tjejen och väntade på mig.

Titta vilka fina bilder jag  har köpt:



Kommer bli finfina på väggen i vardagsrummet tills vi har ett eget rum till Alva :)

På tal om Alva är hon lite knepig att fånga på bild just nu.
Hon känns liksom lite... suddig?


Kommentarer
Postat av: frida

Insåg nyss att jag försummat din blogg lite. Nu har jag tagit igen det och känner mig lite gråtfärdig. Vill lyfta bort världen från dina axlar.

2011-11-22 @ 16:51:04
URL: http://www.livetmedtresinnen.wordpress.com
Postat av: Emma

Baby, jag har försummat min blogg lite också, men man behöver det ibland :)

2011-11-22 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0